صبايا الايمان
اهلا ومرحبا بك فى منتدى صبايا الايمان
صبايا الايمان
اهلا ومرحبا بك فى منتدى صبايا الايمان
صبايا الايمان
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

صبايا الايمان

منتدى لكل شاب وبنت ....منتدى اقلامة لا يتوقف عن الابداع

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
اهلا ومرحبا بك فى منديات صبايا الايمان..........نتمنى لكم وقت ممتع معانا فى المنتدى ....مع تحياتى امونة
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
مواضيع مماثلة
المواضيع الأخيرة
» مفاجأة كبيرة
انواع الشاب على النت 11 I_icon_minitimeالجمعة مايو 27, 2011 5:50 pm من طرف المسلمة

» كيف تصبح غنيا بدون ما تدفع ولا مليم؟؟؟؟؟؟؟
انواع الشاب على النت 11 I_icon_minitimeالسبت فبراير 19, 2011 12:10 am من طرف المسلمة

» اهلا بالعضو الجديد
انواع الشاب على النت 11 I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 30, 2010 5:48 am من طرف *Cute Emo*

» عيد سعيد
انواع الشاب على النت 11 I_icon_minitimeالأحد سبتمبر 12, 2010 7:28 pm من طرف امونة

» البيت بتنا واحنا اللى منورينو
انواع الشاب على النت 11 I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 24, 2010 12:43 am من طرف فاطومة

» بدأت اخرج مع غير زوجتي ؟!؟!؟!‎
انواع الشاب على النت 11 I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 20, 2010 5:21 pm من طرف عصفورة الجنه

» رمضان كريم
انواع الشاب على النت 11 I_icon_minitimeالأحد أغسطس 15, 2010 6:04 am من طرف ♥براءه طفله♥

» حصريا فيلم امير البحار نسخة dvdScr بجودة عالية جدا بمساحة [210Mb]
انواع الشاب على النت 11 I_icon_minitimeالسبت أغسطس 14, 2010 1:44 am من طرف *Cute Emo*

» دكتورة
انواع الشاب على النت 11 I_icon_minitimeالسبت أغسطس 14, 2010 1:41 am من طرف *Cute Emo*

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني
ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
أبريل 2024
الإثنينالثلاثاءالأربعاءالخميسالجمعةالسبتالأحد
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
اليوميةاليومية
ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
اهلا بالعضو الجديد
انواع الشاب على النت 11 I_icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 21, 2010 3:36 am من طرف امونة
اهلا بالعضو الجديد معانا هنا فى المنتدى وهو omar2010

اهلا بيك فى منتدانا وواسعدنا انضمامك الينا

منتظرن ابداعاتك القادمة ان شاء الله

تعاليق: 1
عيد سعيد
انواع الشاب على النت 11 I_icon_minitimeالجمعة سبتمبر 10, 2010 4:27 pm من طرف عصفورة الجنه
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

ازيكم يا اخواتى واخوانى عاملين ايه

خلاص رمضان خلص وجه العيد ولازم نهىء بعض فيه وانا حبيت اهنئكم
كل سنه وانتو طيبين وعيد سعيد عليكو يارب

يلا كلو يطلع …

[ قراءة كاملة ]
تعاليق: 2
رمضان كريم
انواع الشاب على النت 11 I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 11, 2010 8:47 pm من طرف امونة
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

كل سنة وانتم طيبين بمناسبة شهر رمضان الكريم

اعادة الله عليكم الخير واليمن والبركات

تعاليق: 4
نرحب بالعضوة الجديدة معنا فى المندى
انواع الشاب على النت 11 I_icon_minitimeالأحد مايو 30, 2010 8:22 pm من طرف امونة
عايزين يا اعضاء المندى الكرام ترحيب جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامد اوى
عضوتنا الجديدة هى: الزمالكويه رحبوا بيها هى عضوة جميلة جداااااااااااااا وانا عرفها
كلمتها على الايميل بس هى شخصية محترمة بجد
يا ريت ترحبوا بيها

تعاليق: 6
عيد ميلاد
انواع الشاب على النت 11 I_icon_minitimeالإثنين مايو 31, 2010 3:20 pm من طرف عصفورة الجنه

طبعا النهاردة عيد ميلاد مات الطبيب ونجحت العمليه اغلى الاصدقاء وانا بهنئها به وبقولها كل سنه وانتى طيبه وعقبال مليون سنه
وربنا يدوم صحبتنا

happy birth day you

,ويلا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاد هيكون عيد ميلاده الليه اسعد الاعياد فليحيا ابو الفصاد هييييييييييييييييييه

بسرررعه ادخلو
انواع الشاب على النت 11 I_icon_minitimeالسبت مارس 13, 2010 3:26 am من طرف ♥براءه طفله♥
احلى تهنئه لمديرتي الجميله(امونه) بمناسبه عيد ميلادها
معلش جت بدري شويه بس اعذريني علشان مش هقدر ادخل يوم الاحد وكل سنه وانت طيبه

مش عارفه اكتب ايه ؟؟
انواع الشاب على النت 11 I_icon_minitimeالسبت مارس 13, 2010 12:34 am من طرف ♥براءه طفله♥
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته انا عضوة جديده عندكم بجد بجد المنتدى رووووووعه وممتاز وبصراحه مش عارفه اكتب ايه مشلاقيه حاجه تعبر فعلا عن اعجابي الشديد بالمنتدى وباعضائو الي جدا محترمين وبشكر عصفورة الجنه كتير على انها قالتلي على المنتدى دا وان شاء التوفيق ليكو كلكو

لا اله الا الله
انواع الشاب على النت 11 I_icon_minitimeالجمعة مارس 12, 2010 6:09 pm من طرف عصفورة الجنه
بسم الله الرحمن الرحيم

انا طبعا كاتبه الموضوع دا وانا فى قمه الحزن
انا لله وانا اليه راجعون طبعا كلنا عارفين ان الشيخ سيد طنطاوى رحمه الله توفى بالامس القريب
ياريت ندعى له جميعا بالمغفرة والرحمه هو وجميع الاموات
وشكرا لكم

انا عضو جديد واحب الصداقات
انواع الشاب على النت 11 I_icon_minitimeالأحد فبراير 21, 2010 4:10 am من طرف فيجوالمصري
السلام عليكم ورحمه الله وبركاتة
انا عضو جديد وباذن الله اقدم لكم كل هسماتي رائعه وهتعجبكم ان شاء الله
وكم يشرفني أن أقدم لك .. أخـوتنا وصداقـتـنا
التي تتسم بالطهر والمشاعر الصادقة
التي تنبع من قلوب مشرفيّ وأعضاء
هذا ال cheers cheers منتدى الجميل وان شاء الله اعجبكم وربنا يقدم مافي الخير

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
امونة
انواع الشاب على النت 11 I_vote_rcapانواع الشاب على النت 11 I_voting_barانواع الشاب على النت 11 I_vote_lcap 
*Cute Emo*
انواع الشاب على النت 11 I_vote_rcapانواع الشاب على النت 11 I_voting_barانواع الشاب على النت 11 I_vote_lcap 
عصفورة الجنه
مات الطبيب ونجحت العمليه
المسلمة
m7mad
♥براءه طفله♥
rody girl
حمادة
dodo33

انواع الشاب على النت 11

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
*Cute Emo*
عضو مميز
عضو مميز
*Cute Emo*

انواع الشاب على النت 11 Empty
مُساهمةموضوع: انواع الشاب على النت 11   انواع الشاب على النت 11 I_icon_minitimeالثلاثاء يناير 19, 2010 3:10 am

النوع الاول :

ابجد هوز نت

ده بئه يا بنات تلاقوه اول مره يدخل منتدى اساسا يدخل ع التعارف هاى ازيكو انا اسمى فلان ومن المكان الفلانى وبدرس كذا وف جامعه كذا وتلاقيه بسم الله ماشاء الله عليه ما صدق حد يعرف عنه حاجه بيقول على طول ولا كانها ماسوره معلومات واتكسرت ولمى وراه بئه المعلومات ده بئه يا اما بيبئه سمع عن المنتديات والبنات اللى فيها يا اما بيجرب حظه وعاوز يتعلم بجد ويشارك ويناقش

النوع التانى :

اللى بيقعد ع النت بس مش كتير ( عم المشغول )

ده بئه تلاقيه يدخل المنتدى يرد على توبيك ولا اتنين ويفضل ف المنتدى ساكت مايتحركش تبعتيله رساله فينه مش حد بيشوفه اون لاين ولا بيرد كتير ليه يقولك اصلى مش فاضى تصورى دا انا مش فاضى اهرش اساسا وياسلام لو جيتى تبعتى رساله عاوزاه يعمللك فيها عبده المهم ومايردش الا بعد يومين ويقوللك اسف كنت مشغول مش عرفت ارد .. ده بئه لو دخلتى كلمتيه ميل يقوللك بعد شويه انا مش فاضى اكتب ايه رايك نكمل الكلام ف التليفون ده بئه يا تلاقيه مش حسيس ويلح انك تديهوله يا اما يقولك خلاص مش عاوزه حطينى ف التجاهل

النوع التالت

: عم المقموص

اول ما تبعتيله لينك توبيك مش يرد تبعتيله رسايل مش يرد ولما ربنا ينتعه بالسلامه ويرد يقوللك انا زعلان وبيبئه حاطط ايده على كليك الزعل اى حاجه تقوليهاله بهزار يبئه جد تتريقى على حد يبئه هو يطلب منك رقمك ياسلام لو اعتزرتى انتى مش واثقه فيا يا اما يقوللك انا احترم قرارك ومش هطلبه ويتقمصلك كل شويه احلى حاجه واريح حل تعمليه فى قائمه التجاهل اريح

النوع الرابع

: عم الخفه ( الظريف )

ده بئه ماتفهميش مين قاله انك دمك خفيف كل ما يكلمك يفضل يستظرف ويقوللك افيهات المطلوب منك انك تموتى على روحك من الضحك بس حاسبى يا حبيبتى كله الا اعصابك ف اريح حل ليه يحصل اخوه وتعملى اسمه ف التجاهل وتريحى نفسك

النوع الخامس

: المزاجنجى

ده بئه كل شويه بحال شويه فرحان ويبسطك ويدخل المواضيع يهزر وتمام وشويه يدخل المواضيع يرد بكآبه شويه تلاقيه مجنون ف تصرفاته وشويه تلاقيه عاقل ورزين ومره واحده يقلب غلس ورخم وغتيت ومره تانيه تلاقيه امور ولطيف وجنتى خالص ف الحكايه يعنى مش ناقصه هبل وجنان اعمليه زى اخواته ف التجاهل وريحى نفسك

النوع السادس

: اللزقه

ده بئه كل ما تدخلى المنتدى تلاقيه راشق ف بروفايلك انتى ف الموضوع ده ليه ؟ بعتلك رساله ياسلام لو مش رديتى ف ساعتها انتى كنتى بتعملى ايه ؟ الواد ده باعتلك لينك ليه وياسلام لو قالك افتحى ميل وقعدى فتره لغايه ما فتحتى ليه انتى كنتى فين ؟ اه ماهو الموضوع الفلانى اهم من موضوعى طبعا مش ناقصه خنقه اعمليه ف قايمه التجاهل وارتاحى وشوفى المنتدى براحتك

النوع السابع

: عم الناصح

ده بئه نهارك مش باينله ملامح لو بعتي لواحد او واحده تهزرى معاها وتقوليلها حاجه يعلقلك ويديكى حكم ومواعظ لا وفيه عروض خاصه اتكلمى كلمه تاخدى عليها 60 نصيحه هديه وياااااه لو عملتى توبيك ف الصور ولا عملتى توقيع جديد يقوللك عارفه لا خدى الصوره دى احسن واشبعى منه حكم بئه اقولك حل حلو اوى اعمليه ف قايمه التجاهل هو كمان مع اخواته

النوع الثامن

: الحبيب ( بيحب على روحه )

ده بئه يقول ايه يدخللك جرى على قسم المشاكل ف الحل او كلام ف الحب يا جماعه الحقونى انا حواليا كتير الكل بيحبنى الكل معجم بيا شوشو وتوتو وسوسو حتى فوفو بتموت فيا ف الكليه الكل بيجرى ورايا وياااااه لو كلمت واحده تموت فيا المصيبه بئه اول ما هتدخلى تكلميه او تتعرفى عليه يفهم على طول انك بتموتى ف دباديبه وعاشقه جماله وجمال عينيه ف الضلمه ولو قولتيله اى حاجه هيفهم انك معجبه بيه وهتموتى عليه ماهو اصل مش بمزاجك هتحبيه يعنى هتحبيه طبعا عارفه نصيحتى شطوووووووره مع اخواته على طول

النوع التاسع

: فرحان بجماله

ده بئه اول ما تدخلى بروفايله تلاقى صورته ف كل حته ف الصوره الرمزيه والشخصيه والتوقيع وكل حاجه صوره وذنب عليكى وعلى اللى خلفوكى لو دخلتيله تتفرجى على صورته اى حاجه تنزل باسمه على طول صورته ويااااه لو كلمتيه ميل تلاقيه كل شويه يفتح كام للهوا وذنب عليكى تتفرجى عليه كله الا اعصابك يا حبيبه قلبى يحصل اخواته على طول ف قايمه التجاهل وتخلصى

النوع العاشر

: حوارنجى

ده بئه يدخل قسم السياسه يقوللك ده حرام اللى بيتعمل ده انا لو بايدى حاجه كنت خليت بابى يظبطهم يدخللك على قسم السارات يقوللك العربيه دى انا كانت عندى بس جيبت الاحدث كانو هيموتو عليها ف الجامعه يدخللك الكوره يقوللك الماتش اللى ف كوالالمبور ده انا روحته وكان مهازل وخدى من الحوارات والتهتيش ده كتيييير

النوع الحادى عشر

: بابا اوبح

ده بئه تلاقيه قاعد ع المنتدى من ساعه ما اتولد درس واشتغل وخطب واجوز وخلف وعياله خلفو وهو قاعد بيتعرف على البنات وكل ما يكلم واحده يقنعها انه عنده 20 سنه ولسه عاوز عروسه ويحور عليها قصه حياته عارفه بئه ده لو دخلتيله عملتى عضويه جديده هتلاقيه داخللك وحور عليكى قصه متلفه تماما يعنى هتسمعى كل يوم قصه شكل طبعا اريح حل قايمه التجاهل موجوده

الموضوع ده هزار طبعا

من غير زعل يا شباب
امونة
الديرة
امونة

مُساهمةموضوع: رد: انواع الشاب على النت 11   انواع الشاب على النت 11 I_icon_minitimeالثلاثاء يناير 19, 2010 3:51 am

شكراااااااااااليكى
https://amer.catsboard.com
عصفورة الجنه
مشرفة
مشرفة
عصفورة الجنه

مُساهمةموضوع: رد: انواع الشاب على النت 11   انواع الشاب على النت 11 I_icon_minitimeالثلاثاء يناير 26, 2010 4:36 pm

ههههههههههههههههه جزاكى الله خيرا
مات الطبيب ونجحت العمليه
مشرفة
مشرفة
مات الطبيب ونجحت العمليه

مُساهمةموضوع: رد: انواع الشاب على النت 11   انواع الشاب على النت 11 I_icon_minitimeالثلاثاء فبراير 23, 2010 7:01 pm

ههههههههههههههههههههthank youههههههههههههههههههههههه

انواع الشاب على النت 11
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» {هل تثق بمن تحادثهم عبر النت }
» انواع ضحات الشباب